You might also like
- Restaurant Windsor revalida la seva excel·lència a la Guia Michelin
- Thanksgiving a Windsor: una taula per compartir tradicions
- Restaurant Windsor: sopars amb música en directe
- Menú del Pèsol Garrofal
Al Restaurant Windsor, fidels defensors del producte artesanal i de proximitat, confiem des de sempre la nostra cistella de pa a una de les fleques més emblemàtiques de Barcelona: Fleca Balmes 1909.
Fundada l’any 1908 per Manuel Crespo Miñana i la seva esposa Blasa, aquesta fleca va obrir les portes al número 156 del carrer Balmes, quan encara hi circulava el tren de Sarrià per la superfície.
Avui, més d’un segle després, la quarta generació familiar continua al capdavant de l’obrador amb Giorgina Crespo. La família ha sabut mantenir viva la tradició sense deixar d’innovar.
El seu compromís amb l’excel·lència i la creativitat ha convertit Balmes 1909 en un referent del pa artesanal, reconegut internacionalment amb nombrosos premis.
Sabem que els nostres plats són saborosos, i que de vegades no hi ha plaer més gran que sucar-hi pa.
Per això oferim una selecció pensada per acompanyar cada mos o, encara millor, per sucar-hi:
Pans amb caràcter, història i ofici, com cada recepta que servim a taula.
Sorprèn amb la nostra targeta regal. Regala un menú degustació combinat amb vins seleccionats.
Més informació
Volem ser més SOSTENIBLES !!!
Per estar al dia de les últimes notícies i de l’oferta gastronòmica del restaurant, inscriu-te a la nostra newsletter:
[ESTAMOS ACTUALIZANDO EL SISTEMA]
Vols treballar amb nosaltres?
A Windsor estarem encantats de rebre la teva candidatura.

